Wij willen onze klanten en consumenten ten dienste staan door zoveel als mogelijk aan hun verwachtingen (expliciete en impliciete) tegemoet te komen. Dit gaat gepaard met efficiëntie en voortdurende verbetering doorheen de gehele organisatie, met duurzame oplossingen tot gevolg.
Wij willen zowel onze eigen, als onze private label merken beschermen, in de eerste plaats tegen voedselveiligheid incidenten en conflicten met geldende voedingswetgeving. Bovenal echter willen wij de algemene kwaliteit van alle merken nog verder verbeteren ten opzichte van de concurrentie.
Wij garanderen de kwaliteit gedurende de volledige levenscyclus van onze producten: van het idee tot het op de markt brengen; van het project tot het product.
De keten is zo sterk als de zwakste schakel: met nadruk op de focus voor de klant, houden wij te allen tijde rekening met alle stappen van het productie- en verkoopproces gaande onze productielocatie, tot export, verhandelde goederen, logistiek, leveranciers en partners.
Het is de prioriteit van Eijssen Dairy om haar consumenten en klanten te voorzien van veilig voedsel dat voldoet aan de kwaliteitsspecificaties.
Daarom heeft Eijssen Dairy alle noodzakelijke systemen en procedures ingevoerd om de voedselveiligheid van haar producten te garanderen.
Het voedselveiligheidsbeleid van Eijssen Dairy voldoet aan alle geldende wettelijke Europese en nationale voedselveiligheidseisen. Een belangrijk onderdeel van het voedselveiligheidsbeleid is het feit dat onze productielocatie het HACCP-systeem (Hazard Analysis of Critical Control Points) heeft geïmplementeerd om de mogelijke risico’s te minimaliseren.
Dit systeem is gebaseerd op best practices in de industrie en in-house ervaring en expertise.
Alle ingrediënten en producten, worden gevolgd en gecontroleerd in alle stadia van de productieketen om volledige controle en transparantie van onze processen te verzekeren en om hechte relaties met onze leveranciers op te bouwen. De doeltreffendheid van onze systemen en procedures voor voedselveiligheid wordt nauwlettend gevolgd en verbeterd waar nodig.
Om met eventuele klachten, incidenten en onverwachte voedselcrisissen te kunnen omgaan, heeft Eijssen Dairy procedures geïmplementeerd voor crisisbeheer om in elke crisissituatie te reageren en te coördineren.
Communicatie is essentieel om het vertrouwen van consumenten en klanten in onze producten en processen veilig te stellen.
We beschikken over diverse keurmerken en certifivceringen.
Vragen? Suggesties? Of een idee voor een nieuw product? We gaan graag met u in gesprek
© Eijssen Dairy – Privacy policy – Cookies